ikea, stan, ikea

klev upp i morse också kom mami och hämtade mig så skjutsade jag hem henne sen gjorde vi oss i ordning och for in till ikea och ja hitta en super 'gullig' klänning som ja la undan sen så åkte vi in till stan och kolla efter en tröja jag hade sett men den fanns inte längre så då for vi tillbaka till ikea och hämtade ut klänningen. Även att när vi gick på ikea ringde dom och frågade om ja ville jobba imorrn mellan 07.00-15.00 och självklart sa ja jag, man måste ju offra sig för samhället. Lite tur va de ju med de hela eftersom då får ja behålla bilen tills imorrn. :D Efter jobbet imorrn ska ja upp till mami och lämna bilen och förhoppningsvis ta mig en siesta ;p Nu ska jag hjälpa den mest okunnige kocken någonsin vid namn patrik nyqvist. =)

^nw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback