20.43

Jag är äntligen åter på blogg fronten, har varit lite mycket runt om kring nu så de har absolut inte funnits tid. Men allting rullar på som vanligt och jag kämpar vidare med det där UNDERBARA körkortet^ lr inte. De är jobb och skola och dagis och hla fadirullan. Idag va ja in på Jysk men mami för hade fått present kort där av sara och hans så då köpte jag ett sånt här jätte mega täck så de blir myspys i sängen. :D super fint och bra vart alltihopa. Gick inge vidare i hockeyn igår hlr men de är ävl sånt man får leva med. Åkte ner till  gammelmormor ( min mormor)  och hälsade på lite för en stund sen och då säger Felix att de va tråkigt så då skjutsa hon hem oss.  De är bara Felix mormor som duger (min mamma ) nu för tiden. Iaf så kom vi hem och nu ligger Felix och tittar på Byggare Bob tror ja de va jag slog på. ;p  Imorrn ska ja försöka sova bort hela dan, jag behöver samla lite krafter känns de som. Iaf så på Söndag mitt på dan ungefär så ringer dom från jobbet och frågar om ja kunde jobba natten så då sa ja att ja skulle göra de. Så då gick jag och patte och la oss en stund för vila bör man annars dör man, aja iaf så sov ja kanske 1½ timme, kunde verkligen inte sova mer försökte verkligen plåga mig till sömn men ikke då. Iaf så duschade jag då och gjorde mig i ordning, och ja säger ju de jag förstår inte hur folk orkar jobba 5 nätter vissa veckor jag va helt jävla knäckt i 2 dar efter dedär. Pappa hämtade mig på morgongen när jag slutade, ja tror ja måste ha somna till i lastbilen minst 100 gånger.  Ja alla ni natt arbetare ni gör de bra, jag är verkligen ingen natt människa längre. Nu ska ja iaf kura ner mig i mitt nya täcke och se på nån super läskig film. =)


^ som dom säger, nästa gång tar du de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback