11.24

Dagen igår va faktiskt ganska komisk. Malin kom hit så fixade vi lite sen satt vi bara och surra. Sen så skulle Malin kolla i väskan så hon hade med sig allting, men virrpanna själv hade glömt legget hemma. Så då fick hon betala 200kr för att christian skulle hämta de. ;/ hm. aja iaf då for vi och hämta de sen for vi in till stan, också går vi till irisch och då märker jag att jag har glömt mitt legg hemma. :p så de gick allså bra. Men då sa ja att vi skulle gå till daltons för dom kollar nästan aldrig legg där, men iaf när vi kom dit så skulle dom ha bara fatt ja inte hade, också då sa han på daltons `du är säkert 17´ ja ba VAAAAAA ?! känndes som ett litet slag i magen faktiskt. Iaf så ringde ja lill älsklingspatte så då for han hem och hämta de. Sen sa vakten på daltons förlåt. lite kul faktiskt. Aja så rullade kvällen på efter allt legg problem. Inne på daltons hittade vi 'Sussie så vi ungicks med henne hela kvällen. Sen skulle vi gå upp till aveny och halvvägs med onda fötter kommer då nån jävla dårå och säger att de är dåligt med folk så då gick vi ner och kolla på bk istället och där satt de hela 3 st. :D wiiie . Vi slutade på daltons där vi ringde skjutss. ganska lyckad kväll endå. Nu ligger patrik nyqvist och sover och jag funderar på att kanske hoppa lite på han så han vaknar, de är kul.

^nw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback