10.29

I fredags så skulle felix sova hos gammelmormor för jag skulle ut till sanna (kusin) och umgås lite sen mitt i alltihopa så ringde hon och felix va jätte ledsen och ville att jag skulle hämta han så då for jag hem och gjorde de. Sen gick vi bara och la oss och myste.  Och igår va vi ut till mamma och handla lite i hennes frys och for hem och åt och greja på sen for vi ut till peter lite och fika sen hem och bara kolla på tv. Nu sitter vi här och jag väntar på att patte ska hoppa in i duschen för vi ska åka upp till mami idag för pappa ska hämta min bil som jag har fått. skoj skoj. :D Iaf så händer inte så mkt annat i veckan bara vara hemma och tvätta imorrn. =) Nästa helg fyller pattes mamma 40 så då ska hon ha 40-års fesst så de ska väl bli ganska kul. :) Nu ska ja platta min lugg. =)

^nw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback