lonely night..

Började dagen men att kliva upp och greja lite, sen fick jag ett väldigt sömnbehov så ja gick och la mig och vaknade alldeless precis till Våra Bästa År, så då kolla jag på de, sen klev jag väl upp och duschade och hade mig, städade lite. Sen har dagen rullat på som vanligt, inte så värst mkt som har hänt, igår tvättade jag så kunde inte göra de idag hlr. kulkul. Nu har Patte precis åkt på bandyträning och Felix han sover, va jätte trött han, och här sitter jag ensam. Har även hitta en super duper fin lägenhet som vi ska flytta till, senast 1 feb får vi flytta in med hoppas den blir klar tidigare så de går fort =) Imorrn kommer mami och pappa vi ska rensa allt skit jag har samla på mig, de lär bli ganska kul =) Nu ska ja nog städa undan alla leksaker för kvällen och sätta mig och kika på nån film troja.

en kärlek för stark att beskrivas i ord.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback