Deprimerad.....

Började dagen men att åka in till stan, patte bjöd på kina så åt lite mumma sen gick vi på körskolan, Patte hade körlektion och jag satt med de där förbannade teorin, jättekul. =) Kom till sist fram till att jag ska köpa en cykel, JAG HATAR TEORI. :)
Iaf sen kom Hans och hämta oss då for vi ut till timrå och hämta pattes mamma sen skjutsa dom hem mig så följde patte med dom han har bandy ikväll. Också var vi bort till mormor jag och Felix, vi skulle hämta hans vagn, också på vägen hem så somna han så trött va han fast de bara handlar om 400  meter typ. =) Nu sitter jag här ensam och väntar på att patte ska komma hem, kanske kickar på nån film lr nått =)


forever

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback