fantastic.

Fredag.

Allting va lugnt vi bara shoade på hemma och städade och greja sen gick vi bort till mormor, då skulle Felix stanna där så jag och patte gick hem och kolla på film, sen ringde vi Emelie och Adde och bestämmde oss för att fara in till stan självklart skulle vi göra nåntign ja är sämst på, spela biljard, jippi. Emelie fuska hela tiden stoppa bollarna i fickan men ja vann ändå ;). sen såklart så skulle ja spela mot patte tror ja fick i en boll, totalt värdelös. sen vart Emelie hungrig så då gick vi ner på Subway och åt, också for dom hem. Patte och jag åkte ut till Crex&Pihl,spelade poker, vem förlora inte på de med då ? jo jag. astråkigt. sen for vi typ till nått jävla ställe där de va massa tjaffa väldigt roligt, då åkte vi vidare till timrå träffa Malin&Dawe stanna och surra en stund sen for vi hem,

Lördag.

Ingenting hände va hemma med Felix och bara myste hela dan, åkte lite pulka och busa i snön. Sen gick vi bort till mormor och fika lite patte skulle ut och skjutsa snaoe, vilket inte tog lite lång tid så då vart ja fast där med ingen nyckel hem väldigt roligt, sen kom han hem då la vi oss bara och kolla på en film, även att ja tankade ner alla Pippi filmer på hans dator vilket han inte uppskattade. :) men han kollade iaf,

Söndag.

Åkte på stan vid 12 och kolla lite efter skor, hitta ett par skit snygga som ja ska in och köpa imorrn, sen for vi hem till mamma och pappa och åt mat, sen kom bitte och mats och bitte hade baka så vi fick nybakade bullar sen la vi oss och kollade på Pippi jag och felix, och nu sitter jag här alldeless ensam och väntar på att patte ska komma hem.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback