världens bästa mami <3

Jag har en helt underbar mami. Idag när jag har jobbat så har hon städat och fixat hemma hos oss. Hur glad blir man inte när man kommer hem till de? Överlycklig kan ju jag säga! Tur man har nån som kliver in och ljusar upp livet när de är som mörkast. Min super duper älsklings mami <3 I Love You! Iaf så är jag helt slut och ska ta och krypa ner i sängen och slå på en film och bara sova så gott så gott. Idag va vi iväg och tittade på en bil. En helt underbar bil. Vill ha vill ha vill ha! Kommer nog drömma om den inatt skulle jag tro :) .... Nu ska jag hoppa i säng.NattiNatti <3

Kommentarer
Postat av: mami

Ja jag är snäll jag!

2011-04-21 @ 15:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback