Städa städa städa städa

Vaknar av att solen kikar in i sovrummet. Underbart! Vart tar dagen oss ? Känner mig på topp humör och fint  väder är det också än så länge. Kan inte bli bättre. Baby är ledig idag, lr han är ledig hela helgen och vi kommer få en kanon helg misstänker jag. :)) Igår städade jag även fast de inte fanns nånting att städa. Jag diskade och tvättade drog en sväng med draken även fast de redan va städat. Hade fruktansvärt tråkigt. Måste ju hitta på nånting idag för de går ju inte att städa en topp ren lägenhet varje dag. De blir inte renare kan ju jag säga! Ska färga håret idag. Funderar på att bleka upp de så de blir nånordning och reda här. Less på samma tråkiga färg hela tiden. Lite ljusbrunt skulle ju inte sitta fel under sommaren. Och en sak till. När kommer min onepiece de undrar jag och har undrat ett tag nu? Kan de vara så svårt att skicka den till rätt adress? Verkar som de! Aja bara hoppas att den ramlar in vilken dag som helst nu så man kan soffmysa med den. Ruskigt snyyyyygg! :) Nä nu ska jag bädda sängen och göra mig klar för dagen. PussoKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback