sfgdghfdäåpkgösjkgsägläkgsägkeäöds

Helgen har gått sjukt fort.. Nästan lite för fort kan ju jag tycka. I fredags va alla bejbs hit och vi grilla och hade myspys. Sen på kvällen gick vi ut och de vart ju såklart en kanon kväll. Gårdagen var mindre rolig. Baksmälla och alltmänt död! Va upp till mami en sväng och sen vart vi bjuden på mat hos mormor. De tackar vi kanske för då. Patte kom och hämtade oss efter jobbet och då va jag så dödligt död som man kan bli. Även hade jag sovit några timmar hos mami! Idag är de söndag och de händer absolut ingenting kul alls. Tror vi skulle åka ut till pattes syster en sväng kanske. Får väl se vart dagen tar oss. Felix har dragit ut i lekparken med tjejerna. Man hör vilket liv dom för där nere. Så länge dom har kul så. Nu ska jag försöka rycka upp nyqvist ur sängen såååå hörs vi sen. pussoKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback