sdgftLKWHÅRPKE

Jag vet fan inte vad jag ska göra. Hatar att inte ha nån bil. Blir så sjukt rastlös. Skulle behöva en bil och bara sitta och åka runt i flera timmar och bara va... Gud så skönt! Dagen har varit skit! Som vanligt i nattis liv så går exakt ALLTING emot henne.. När vänder turen kan ju jag börja undra ? 2045 lr ? Då man redan är död och begraven... Fuck this shit! Soffjäveln ska jag bränna upp också när jag ändå håller på.... JAG VILL GÖRA NÅTT!!!! Hur länge sen äre inte jag gjorde nånting som jag vill ???? Jag behöver en dag för mig själv. Helt typ i ett helt annat land också när jag ändå begär så mycket. Why not ! Har ingen cykel till felix hemma hlr så ut och gå kan vi inte göra..... Och han har ändå hitta massa brudar i lekparken så han blir nog kvar ute! Måste va jävligt kul för er att läsa om mig nuvarande deppiga liv... Inte direkt nånting kul som händer.. Va och provade en SKIT bil idag. Patte gillade den men inte jag. Ful i färgen, liten växelspak, liten ratt och man satt som en jävla potatis men annars dög den väl. Man kanske ska ta sig en tur med bussen och se om man träffar nå folk man känner? Kan ju inte bli tråkigare än att sitta här iaf.. Aja soooo loooong fuckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback