beautiful

Nu har den här dagen gått förbi och ingen är gladare än mig. Sova står nu på schemat för att vakna till en ny dag imorrn som förhoppningsvis innehåller nånting bra! Sjukt trött idag. Felix är i lekparken och jag ska snart ropa in han så han får komma in och göra kvällen han med. Patrik är på jobbet och allting är som de brukar... Tror ni inte att jag tappade mitt cigg paket idag när vi va på ica maxi.. Så jävla typiskt satt de är inte sant. Då vare bara gråta skrika och grymta några timmar sen fick jag ju tummen ur rumpan och åkte och köpte ett nytt. Lr  ja patrik lessnade på mitt humör så han gjorde de. Tack så mycket kan ju bara jag säga. Nä nu ligger Lost och väntar på mig i min underbara säng. Nattinatti! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback