beautiful

Jag kände i förra inlägget att de va verkligen stressfaktor medans jag skrev de. Bilden vart på sne och allt vart bara rörigt. Men de finns som inte tid längre för dehär. Under vintern gör man inte så mkt så de kan man bara sitta vid datorn och glo men nu när de är finväder vill man va ute och bli brun och fin och bara njuta av vädret. Händer inte så mkt nu för tiden. Ska jobba inatt så måste se till att sova en stund idag satt man orkar. Och imorrnbitti när jag kommer hem så kommer jag verkligen njuta av att få sova. De är så sjukt skönt att gå hem och sova när alla kommer trötta och helt färdiga och ska börja... Skadeglädjen själv. Igår va jag så taggad och skulle kolla på tv och ja ni vet. Tänkte typ att jag ville vara vaken längre än halv 11. Tror inte kl vart en minut över halv 11 ens så sov jag. Jag somna t.o.m fast dubben och patte satt och surra i soffan. Helt otroligt. Men nu är jag pigg som en mört och ska börja dagen med ett bra humör. Patrik därimot är som i koma men han har ju bara sig själv att skylla. Igår på dan så somna jag för jag va så grisigt trött. Nä men då måste patrik bara väcka mig och jag blir totalt jävla vansinnig. HATE IT! Aja då väckte han mig iaf sen lägger han sig och sover själv ??? Vilken jävla typ. Men då fick han sina naglar målade blåa av nattis. Varsågod säger jag! Vart så snyggt så snyggt. Nä nu ska jag upp och hoppa bädda sängen och pula in tvätt i tvättmaskinen.... Byebye
^mnkw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback